Повернення/обмін товару
Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це
право гарантовано Законом України «Про захист прав споживача». Повернення/обмін
товару здійснюється шляхом повернення нам купленого товару з наступним
поверненням коштів покупцю.
Щоб скористатись цією можливістю, будь ласка, переконайтесь, що:
- товар не був вживаний і не має слідів використання, подряпин, зколів,
потертостей, не піддавався змінам тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводські маркування.
Ми повернемо кошти, сплачені за Ваше замовлення після отримання поверненого
товару на наш склад і розгляду поданої заявки на повернення/обмін товару, але
не пізніше 7 днів з моменту надходження до нас даного товару і відповідно
заявки на повернення/обмін товару.
В яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?
Відмовлено в обміні/поверненні товару може бути в наступних випадках:
- порушено цілісність і збережність гарантійних пломб, фірменої упаковки
тощо;
- наявність механічні чи інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних чи необережних
дій покупця чи третіх осіб;
- було здійснено несанкціоноване відкриття гірбоксу, ремонт чи зміну
внутрішніх комунікацій і компонентів товару, змінено конструкцію чи схему
товару.
Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну відповідно до Закону України «Про
захист прав споживачів»:
- рукавиці;
- натільна білизна – термобілизна, футболки;
- шкарпетки;
- шапки;
- вживані товари;
Посилки, відправлені з пересилкою за рахунок отримувача, ми не отримуємо. В
такому випадку посилки повертаються відправнику.
В випадку якщо повернення посилки відбулось по вині магазину, а саме:
- товар не відповідає опису на сайті магазину;
- код отриманого товару не відповідає коду замовленого товару;
- бракований товар.
Ми компенсуємо Вам вартість пересилки після отримання скан- або фото-копії квитанції
перевізника.